Carnestoltes

Bon dia, tristesa.
Vesteix-te de setí!
Pinta’t al front
els núvols i la lluna
i anem al ball
que ja s’atansa l’hora!

Carnestoltes duu llàgrimes
de colors a la galta.

Maria-Mercè Marçal
Bruixa de dol

Tinc un ull que em plora. Potser m’hi ha entrat un gra d’arena quan he passat davant aquelles obres permanents. Tot està sempre en construcció. La humitat de l’ull esquerra fa que hi vegi borrós i de l’altre sóc miop. Demà, però, en lloc d’anar a l’oculista em compraré un antifaç i deixaré que em pintin els cabells. Si m’invento una personalitat serà clarivident, entre d’altres coses. Només espero no perdre l’antifaç amb la primera copa…

Carnestoltes

Deixa un comentari

