Precipicis endins

“Sé d’una forma més clara que el meu fermall amb els plaers no té cura”.

Biel Mesquida
(Llefre de tu)

Vull una barca amb rems que es digui Aràlia i oblidar entre turqueses que la terra és rodona. Abocar-me a l’abisme sense por; proferir un crit mut de pressió a la panxa i que em tremolin les cames quan toqui el fons. Ningú mai no m’ha dit què trobaria més enllà del precipici, però m’imagín un conill amb rellotge i llenguatges estranys. Si Chomosky té raó extrema no cal preocupar-se per Babel i, en canvi, tenc por que algú me xerri en una llengua que no conec. Pens que, quan ja ho entengui tot i m’hagi oblidat del desfici, que quan res no me sigui estrany i vegi rostres familiars en el jardí de les delícies, se’m farà evident un altre precipici.

Anuncis
Precipicis endins

Deixa un comentari

